ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη,

19/5/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:157

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)


email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it


ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ - ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ - ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ!!

ΤΑ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!

Συμμετέχουμε μαζικά στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο ΥΠΑΙΘ, Παρασκευή 21 Μαΐου 13:00.

Το Δ.Σ. κηρύσσει 1-3 ώρες στάση εργασίας στο ωράριο κάθε συναδέλφου για συμμετοχή στη Συγκέντρωση

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

Οι αναπληρωτές που δουλεύουν μέχρι τώρα στα σχολεία για τη φετινή χρονιά ξεπερνούν ήδη τις 52.000( πολιτική επιλογή όλων των Κυβερνήσεων, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΟΟΣΑ- του οποίου η οδηγία είναι οι ευέλικτοι εκπαιδευτικοί να φτάσουν το 40%)!

Με τις 8.000 συνταξιοδοτήσεις του καλοκαιριού, τον Σεπτέμβρη τα κενά θα ξεπερνούν τις 60.000.

Όλα αυτά, που είναι «έργα» όλων των  κυβερνήσεων, δείχνουν ότι ακόμα και με 60.000 προσλήψεις, τα σχολεία θα λειτουργούν στοιχειωδώς, απέχοντας χιλιόμετρα από την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών των παιδιών, ιδίως αν αναλογιστούμε και τις επιπτώσεις όλης αυτής της δύσκολης περιόδου και της μακροχρόνιας αποχής τους από το σχολείο.

Με τους 5.250 διορισμούς, που εξαγγέλλονται εδώ και πάρα πολύ καιρό, τα σχολεία θα εξακολουθήσουν να υπολειτουργούν, με τις ανάλογες επιπτώσεις στη μόρφωση των παιδιών.

Οι μόνιμοι διορισμοί πρέπει να γίνουν εδώ και τώρα, με βάση τις τεράστιες ανάγκες της εκπαίδευσης, που οξύνθηκαν ακόμα περισσότερο με την πανδημία και τον τρόπο που τη διαχειρίστηκε η Κυβέρνηση. Τώρα είναι πιο αναγκαίο από ποτέ να παλέψουμε πιο μαζικά και πιο αποφασιστικά για μόνιμη και σταθερή δουλειά!

Καταγγέλλουμε το αντεργατικό νομοσχέδιο που ετοιμάζει η κυβέρνηση για την πλήρη διάλυση των εργασιακών σχέσεων  με θέσπιση της 10ωρης δουλειάς. Θέλουν εμάς και τους μαθητές μας, τους επόμενους εργαζόμενους, να μας κάνουν σύγχρονους σκλάβους του 21ου αιώνα.


Η δύναμή μας βρίσκεται στους αγώνες μας, στην ενότητα του κλάδου και στην κοινή δράση με τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Η πολυδιάσπαση και οι «ψευτοαντιπαραθέσεις» μας οδηγούν στο να «τρωγόμαστε» μεταξύ μας και να μη βάζουμε στο στόχαστρο τη συγκεκριμένη πολιτική, που είναι η ρίζα των προβλημάτων.

Είναι η ώρα να μπούμε ακόμη πιο ενεργά σε αυτή τη μάχη. Να ζωντανέψουμε ακόμη περισσότερο τη δράση των σωματείων μας, τις κινητοποιήσεις μας

Να διεκδικήσουμε:

 Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση. Μαζικούς – μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών άμεσα, πριν την έναρξη της επόμενη σχολικής χρονιάς.

 Κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου και οποιασδήποτε διάταξης ακυρώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

 Κατάργηση του θεσμού των τριμήνων,  ΑΜΩ  κλπ. Προσλήψεις όλων των αναπληρωτών σε μια φάση, με 12μηνη σύμβαση για όλους. Εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους. Κατάργηση των διατάξεων που δίνουν στους Διευθυντές Εκπαίδευσης τη δικαιοδοσία κατάρτισης πινάκων αναπληρωτών, καθώς και πρόσληψης-απόλυσης αναπληρωτών ανά Διεύθυνση.

 Οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες με βάση τις πραγματικές ανάγκες, σύσταση νέων οργανικών για όσα αντικείμενα- ειδικότητες δεν έχει γίνει έως τώρα. Ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του.

 Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη. Κατάργηση του νόμου 4692/20 (Κεραμέως), που βάζει ελάχιστο όριο τους 15 μαθητές ανά τμήμα.

 Κατάργηση των ποινών για τους συναδέλφους που παραιτούνται και των κλειστών πινάκων, εδώ και τώρα λύση για τους απορριφθέντες του παράβολου.

 Μέτρα ουσιαστικής στήριξης των αναπληρωτών - δωρεάν μετακίνηση, επίδομα στέγασης, σίτιση κ.ά.

Συμμετέχουμε μαζικά στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ στο ΥΠΑΙΘ, Παρασκευή 21 Μαΐου 13

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η Πρόεδρος                                                                             η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                             Βάνια  Ξιφαρά

 

Έγγραφο1