Ο καιρος
Who's Online
We have 19 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)

ΒάνιαΞιφαρά

(210 9913100 / 6944334752)
email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

Αργυρούπολη, 10/9/2021
Αρ. Πρωτ.: 178

Προς τα Μέλη του Συλλόγου

 

Δελτίο Τύπου από την συνάντηση  των Συλλόγων Εκπαιδευτικών της Δ’Διεύθυνσης Αθήνας με την Διευθύντρια Εκπαίδευσης (Τετάρτη 8/9)

Πραγματοποιήθηκε χθες Τετάρτη 8/9/2021 παράσταση διαμαρτυρίας στην  Διευθύντρια Εκπαίδευσης της Δ΄Διεύθυνσης, κα. Μεïντάση,  προκειμένου να απαντηθούν μια σειρά ζητημάτωνπου προκύπτουν με το άνοιγμα των σχολείων. Η ψευδής επικοινωνιακή εικόνα που το ΥΠΑΙΘ επιλέγει να προωθήσει, ότι δηλαδή όλα είναι έτοιμα από την 1η Σεπτέμβρη για να ανοίξουν τα σχολεία αυτοαναιρείται, καθώς από ότι αποδεικνύεται μοναδική έγνοια για το Υπουργείο είναι η υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών νομοσχεδίων που ψηφίστηκαν άρον – άρον μέσα στο κατακαλόκαιρο πριν κλείσει η Βουλή.Από τη Διεύθυνση δε δόθηκε καμία οδηγία πάνω στα υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν διαρρεύσει, παρά μόνο ότι θα υπάρξουν περαιτέρω επίσημες διευκρινίσεις τις επόμενες ημέρες. Καταθέσαμε τον έντονο προβληματισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας για τη σοβαρή στροφή που γίνεται στα πρωτόκολλα προστασίας, τα οποία μετατρέπονται σε πρωτόκολλα διάδοσης του κορωνοϊού,  με την κατάργηση της καραντίνας, και το κλείσιμο του τμήματος μόνο εάν ο αριθμός των μαθητών που νοσούν είναι άνω του 50%+1! Αναδείξαμε τις τεράστιες επιπτώσεις της διάδοσης των μεταλλάξεων του ιού στη δημόσια υγεία και το πόσο ευάλωτοι είμαστε εκπαιδευτικοί και μαθητές σε αυτές. Διευκρινίσεις αναμένονται τόσο για τον καθορισμό των ευπαθών ομάδων, όσο και για το αν θα δοθούν άδειες ειδικού σκοπού, εφόσον χρειαστεί.

Βασικό θέμα που έθιξαν όλα τα σωματεία ήταν οι διαδικασίες τοποθετήσεων που έγιναν τον Αύγουστο με κλειστά σχολεία και αδυναμία πραγματοποίησης Συλλόγων Διδασκόντων που θα αναδείκνυαν τα κενά και τις υπερραριθμίες. Η Διεύθυνση περιγράφοντας αναλυτικά τη σειρά που τηρήθηκε στις τοποθετήσεις, τόνισε τις δυσκολίες που προέκυπταν σε κάθε στάδιο από τις συνεχείς αλλαγές στα δεδομένα των κενών στα σχολεία. Όλος αυτός ο κυβερνητικός ανορθολογισμός που βαφτίστηκε έγκαιρος προγραμματισμός έχει σαν αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή να υπάρχουν σχολεία με ελλιπές εκπαιδευτικό προσωπικό κι άλλα με πλεονάζον. Οι Σύλλογοι αναδείξαμε ότι αυτό θα έχει σαν συνέπεια τις ετεροχρονισμένες μετακινήσεις των αναπληρωτών, παραβιάζοντας τους πίνακες πρόσληψής τους. Ζητήσαμε να δημοσιοποιηθούν όλα τα πραγματικά κενά στη σελίδα της Διεύθυνσης και να υπάρξει για τους αναπληρωτές δυνατότητα βελτίωσης της θέσης τους.

Συγκεντρωτικά η Δ΄ Διεύθυνση έστειλε στο Υπουργείο τα εξής κενά: 110 Π.Ε.70 (στάλθηκαν 95), 170 Π.Ε.60 (στάλθηκαν 163), 51 Π.Ε.08 (στάλθηκαν 37), 45 Π.Ε.06 (στάλθηκαν 29), 37 Θ.Α. (στάλθηκαν 29), 8 Μουσικοί (στάλθηκαν 7), 9 Πληροφορικής (στάλθηκαν 8), 10 Π.Ε.11 (στάλθηκαν 10). Ενημερωθήκαμε ότι η β΄ φάση τοποθετήσεων προβλέπεται να γίνει 26-28 Σεπτεμβρίου. Το Υπουργείο κωφεύει στο βασικό αίτημά μας για άμεση τοποθέτηση όλων των αναγκαίων εκπαιδευτικών σε μία φάση από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Μείζον θέμα της συζήτησης από μεριάς των εκπαιδευτικών στάθηκε ο διορισμός των αναπληρωτών Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.). Εδώ το Υπουργείο απέτυχε παταγωδώς. Από τις 580 αιτήσεις τοποθετήθηκαν 274, ενώ από τις 100 νηπιαγωγούς Π.Σ. στάλθηκαν 49. Κοινή διαπίστωση όλων των σωματείων είναι ότι το Υπουργείο τοποθετώντας τους μισούς περίπου εκπαιδευτικούς από αυτούς που χρειάζονται σε αυτόν τον τομέα, διαλέγει μάλλον να τιμωρήσει παρά να βοηθήσει τους πιο ευάλωτους μαθητές που πλήχτηκαν ανεπανόρθωτα από την τηλεκπαίδευση. Κρίσιμο ζήτημα στη συζήτηση αποτέλεσε το γεγονός ότι οι Σύλλογοι Διδασκόντων καλούνται να βγάλουν τα κάρβουνα από τη φωτιά κατανέμοντας τις ώρες των Π.Σ. με δική τους ευθύνη. Κάναμε σαφές στη Διοίκηση ότι αυτός δεν είναι ο ρόλος μας και ζητήσαμε να μας δοθούν εξ άνωθεν σαφείς οδηγίες για την κατανομή αυτών των ωρών.Εμμένουμε στο πάγιο αίτημα του Κλάδου: Ένας εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης για κάθε μαθητή που τον χρειάζεται. Το Υπουργείο, ενημερωθήκαμε, ότι σε αυτό το αίτημα απαντά με προσεχείς τοποθετήσεις των υπόλοιπων απαραίτητων εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης στα τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοέμβρη.

Επιπλέον αναδείξαμε τον πρωτεύοντα ρόλο των ωρών Ενισχυτικής Διδασκαλίαςκαι ζητήσαμε από τη Διεύθυνση να φανεί γενναιόδωρη στην έγκρισή τους, μια και από ότι φαίνεται δεν υπάρχει κεντρικά κανένα οργανωμένο σχέδιο, καμία ουσιαστική ενέργεια για την κάλυψη των μαθησιακών αλλά και τωνψυχο-κοινωνικών προβλημάτων των μαθητών μας που έχουν συσσωρευτεί από την πανδημία και το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων.

Υπενθυμίσαμε το πάγιο αίτημά μας για αραίωση των μαθητών στις τάξεις. Επιπλέον για τα τμήματα του Ολοήμερου Σχολείου ζητήσαμε να λειτουργήσουν με ολιγομελή τμήματα, ώστε να αποφευχθεί ο έντονος συγχρωτισμός των μαθητών από διαφορετικά τμήματα. Η Διεύθυνση μας υπενθύμισε ότι λόγω των συνθηκών πανδημίας ακόμα και τώρα γίνονται δεκτές οι αιτήσεις των γονέων για εγγραφή στο Ολοήμερο, γεγονός που διευκολύνει το σπάσιμο των μεγάλων τμημάτων. Απάντηση όμως που δεν δεσμεύει την Διοίκηση να υπαναχωρήσει απέναντι στην τήρηση του  νόμου των 25μελών τμημάτων.

Εξίσου μείζον θέμα της συζήτησης αποτέλεσε η καθαριότητα των σχολείων, πρόβλημα που από μεριάς της Διοίκησης μετατέθηκε στους Δήμους. Με 20.000.000 ευρώ μείον από τον προϋπολογισμό της καθαριότητας στους Δήμους πώς είναι δυνατόν να αντιμετωπιστούν τα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους των σχολείων; Το δίχως άλλο θα πρέπει η νέα σχολική χρονιά να ξεκινήσει με ενισχυμένες οικονομικά σχολικές επιτροπές.

Τέθηκε επίσης το σοβαρότατο ζήτημα της εφαρμογής της δίχρονης Προσχολικής Αγωγής. Στους δήμους της Δ΄Διεύθυνσης υπάρχει τεράστιο ζήτημα σχολικής στέγης και υπερπλήρη συχνά τμήματαπρονηπίων/νηπίων καλούνται να στεγαστούν ακόμα και σε ακατάλληλα κοντέινερ.Γονείς και μαθητές συχνά αναγκάζονται με ευθύνη τους να μετακινούνται μακριά από τα σπίτια τους. Ζητάμε να χτιστούν σχολεία σύγχρονων προδιαγραφών κι όχι να φυτεύονται κακέκτυπα αιθουσών στα υπάρχοντα προαύλια.

Συνάδελφοι/σσες,

Συνεχίζουμε δυναμικά. Δεν αρκούμαστε στα λίγα. Μένουμε κοντά στο σωματείο μας. Ενημερώνουμε για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουμε κι ενημερωνόμαστε ανελλιπώς για τις δράσεις του.


ΤΟ ΔΣ

Έγγραφο1

 
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara