Ο καιρος
Who's Online
We have 69 guests online
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας
Περισσοτερα Αρθρα .....


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ-ΑΛΙΜΟΥ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

Aργυρούπoλη, 5/5/2021

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»

Αρ. Πρωτ.:152

Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Προς τα μέλη του Συλλόγου

Πληροφ.: Χριστίνα Αγγελονίδη (2109922610/6945385686)


Βάνια Ξιφαρά: (2109913100/6944334752)

email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

ΜΑΖΙΚΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ – ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ!

ΟΛΕΣ-ΟΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7/5 ΣΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 11.00 Π.Μ.

Όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων  δεκαετιών  πολέμησαν το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλεία.

Το 2019 Ν.Δ. – ΣΥΡΙΖΑ – ΠΑΣΟΚ καταψήφισαν την πρόταση 150 Ομοσπονδιών και σωματείων του Δημοσίου για άρση κάθε συνταγματικής απαγόρευσης σε σχέση με τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων. Με τον νόμο 4589/18 του Γαβρόγλου, που διατηρεί η Ν.Δ., απαξιώθηκε το πτυχίο και η προϋπηρεσία χιλιάδων συναδελφισών /συναδέλφων και απογειώθηκε το ακριβοπληρωμένο κυνηγητό προσόντων και πιστοποιήσεων. Υλοποιούν από κοινού τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για γενίκευση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων στην εκπαίδευση και σε άλλους βασικούς τομείς του δημοσίου, όπως η υγεία. Η θέσπιση από την κυβέρνηση των τρίμηνων συμβάσεων εργασίας, η επιλογή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης, η κατακόρυφη αύξηση του ποσοστού των συμβασιούχων σε σχέση με το μόνιμο προσωπικό (30%), αποδεικνύουν τα παραπάνω. Εξάλλου, η οδηγία του ΟΟΣΑ για την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών σε ποσοστό 40% είναι σαφής, όσο και η εικόνα από τις πιο αναπτυγμένες χώρες (ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία) στις οποίες η μεγάλη μάζα των εκπαιδευτικών δεν είναι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι.

Aπό το 2010 μέχρι σήμερα αποχώρησαν 47.560 εκπαιδευτικοί με συνταξιοδότηση! Μετά από 12 χρόνια αδιοριστίας, που ακολούθησαν απαρέγκλιτα όλες οι κυβερνήσεις, με τραγικές συνέπειες για το Δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών  και τους όρους διαβίωσης χιλιάδων συμβασιούχων εκπαιδευτικών, η κυβέρνηση εξαγγέλλει διορισμούς στη γενική αγωγή (σε δύο φάσεις, το 2021-2022 και το 2022-2023, με 5.250 διορισμούς σε κάθε φάση). Οι όποιοι διορισμοί έγιναν (4.500 στην ειδική αγωγή) ή θα γίνουν το επόμενο διάστημα, είναι το αποτέλεσμα των τραγικών ελλείψεων και φυσικά της αδιάκοπης μάχης που δώσαμε, με βασικό αίτημα «μαζικούς, μόνιμους διορισμούς, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών /τριών». Καταφέραμε με τις διεκδικήσεις και τους απεργιακούς μας αγώνες να βάλουμε στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης για την Παιδεία το δίκαιο αυτό αίτημα, να συγκρουστούμε με την πολιτική της αδιοριστίας.  Αντιπαρατάξαμε στην πολιτική της πολυδιάσπασης που επιχειρείται από τα πάνω έντεχνα όλα αυτά τα χρόνια την αγωνιστική μας συγκρότηση στη βάση των πρωτοβάθμιων σωματείων.

Η αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας απαιτεί  επιπλέον χιλιάδες μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών από αυτούς που είναι απαραίτητοι για να λειτουργήσει από τον Σεπτέμβριο το δημόσιο σχολείο!

Η διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση σε οικονομικό και υγειονομικό επίπεδο, η εγκληματική πολιτική που οδήγησε στο πολύμηνο κλείσιμο των σχολείων, έχουν δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους/ στις  μαθητές/τριες  σε γνωστικό, ψυχολογικό, κοινωνικό επίπεδο. Είναι όσο ποτέ άλλοτε αναγκαίο, οι εκπαιδευτικοί να είναι από την πρώτη μέρα στο  νηπιαγωγείο, στο δημοτικό, στο γυμνάσιο , στο λύκειο, να μη χαθεί ούτε μία ώρα μάθημα, να υπάρχει επιπλέον προσωπικό για ενισχυτική διδασκαλία και στήριξη, να αποκτήσουν οι σύλλογοι διδασκόντων μία σταθερότητα προκειμένου με σχεδιασμένο, οργανωμένο τρόπο να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να στηρίξουμε τα παιδιά. Η τραγική εικόνα των άδειων σχολείων Σεπτέμβρη μήνα, των συνεχώς μεταβαλλόμενων προγραμμάτων, οι συνάδελφοι που γυρίζουν  σε 4 και 5 σχολεία, οι εικόνες των αναπληρωτών/τριών  που πασχίζουν  να γνωρίσουν  κάθε χρόνο τους/τις  μαθητές/τριές  τους και μόλις τα καταφέρνουν  αλλάζουν  σχολεία,  είναι πραγματικό έγκλημα. Η ικανοποίηση του αιτήματος για μόνιμη και σταθερή δουλειά, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών/τριών, είναι η πρώτη  αναγκαία συνθήκη για να συζητάμε την οποιαδήποτε επαναφορά της κανονικότητας στα σχολεία.

Οι 10.500 διορισμοί, ακόμα κι αν γίνουν σε μία φάση φέτος το καλοκαίρι, δε λύνουν το πρόβλημα. Συντηρούν και διογκώνουν το καθεστώς των χιλιάδων συμβασιούχων στην εκπαίδευση. Μόνο το καλοκαίρι του 2021 αναμένεται να  αποχωρήσουν λόγω συνταξιοδότησης περίπου 8.000 συναδέλφισσες/συνάδελφοι. Αντίστοιχα αυξημένος θα είναι ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων το καλοκαίρι του 2022. Με τους διορισμούς που εξαγγέλλει η κυβέρνηση (ειδικά αν προχωρήσει μόνο στους 5.250 για την επόμενη σχολική χρονιά) παραδέχεται ότι τα σχολεία τον Σεπτέμβριο θα λειτουργήσουν με χειροτέρους όρους!

Οι διορισμοί που εξαγγέλει η κυβέρνηση είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις 52.000 προσλήψεις αναπληρώτριες/ αναπληρωτές που έγιναν  τη φετινή χρονιά. Με τη  σχεδιασμένη προσπάθεια την τελευταία δεκαετία να μειωθούν τεχνηέντως οι ανάγκες σε μόνιμο  εκπαιδευτικό προσωπικό (αύξηση ωραρίου, συμπτύξεις/συγχωνεύσεις τμημάτων, κατάργηση δασκάλας/ου στο ολοήμερο, ολοήμερο Φίλη, κόψιμο του 3ωρου των εργαστηρίων, αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα κ.α.), ο όγκος των συμβασιούχων συναδελφισσών/ συναδέλφων αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο. Παρ’ όλες τις προσλήψεις, χάθηκαν χιλιάδες διδακτικές ώρες και φέτος (ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα), οι ανάγκες για παράλληλη στήριξη περιορίστηκαν στο ελάχιστο, οι όποιες τάξεις ΖΕΠ λειτούργησαν  με καθυστέρηση, ενώ χιλιάδες προσφυγόπουλα παραμένουν έως και σήμερα εκτός οποιασδήποτε δομής εκπαίδευσης.

Πλέον έχουμε μεγάλη πείρα. Στην ενότητα βρίσκεται η πραγματική μας δύναμη!

Η πολυετής κούραση που ζουν όλες/ όλοι οι συμβασιούχοι, η οργή για την κοροϊδία όλα αυτά τα χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις, χρειάζεται να γίνει δύναμη αγώνα. Όπως στο παρελθόν έτσι και τώρα θα προσπαθήσουμε να  ακυρώσουμε το κυβερνητικό σχέδιο, το γνωστό παιχνίδι των «κατανομών», θα  αγωνιστούμε ενάντια στην λογική του « διαίρει και βασίλευε» αναμέσα στις/στους εκπαιδευτικούς διαφόρων ειδικοτήτων και κλάδων. Η εμπειρία έχει δείξει ότι αυτή η συζήτηση αποσκοπεί στην διάλυση του δημόσιου σχολείου . Είναι τεράστιες οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη και  όλων συστημικών  δυνάμεων μέσα στο εκπαιδευτικό κίνημα που καλλιεργούν τέτοια φαινόμενα. Εξ αιτίας όλης αυτής της κατάστασης φτάσαμε στο σημείο φέτος να μην υπάρχουν φέτος οργανικές θέσεις θεατρολόγων , μουσικών, εικαστικών!  Το Υπουργείο καλλιεργεί μια πελατειακή σχέση με τις αναπληρώτριες / αναπληρωτές αφήνωντας να διαρεύσουν πληροφορίες για διορισμούς , ενώ από την άλλη πλευρά επιχειρεί την χειραγώγησή τους με σκοπό τον εφησυχασμό και παροπλισμό τους.

Οι αγώνες μας έχουν δείξει ποια είναι η μόνη λύση. Όλες/ όλοι  μαζί  συναδέλφισσες/ συνάδελφοι, μόνιμοι/ες και αναπληρωτές/τριες,  γονείς και  μαθητές/τριες διεκδικούμε   το αυτονόητο δικαίωμά μας  αφενός στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, αφετέρου στην ποιοτική δημόσια εκπαίδευση. Η δική μας δράση μέσα στα σωματεία είναι εκείνη που βάζει στο επίκεντρο του αγώνα μας τα πραγματικά μας προβλήματα και συμβάλλει ώστε οι ΣΕΠΕ και οι ΕΛΜΕ μαχητικά  να διεκδικήσουμε τις ανάγκες μας.

Χρειάζεται το επόμενο διάστημα να βγούμε ξανά,
πιο μαζικά και αποφασιστικά στον δρόμο του αγώνα, να παλέψουμε για:

  • Μόνιμη και σταθερή δουλεία. Μαζικούς – μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών άμεσα, πριν την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτριών / αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία.

  • Εδώ και τώρα μείωση του αριθμού  μαθητριών/ μαθητών ανά τάξη. Κατάργηση του νόμου 4692/20 (Κεραμέως). Κανένα τμήμα πάνω από 15 παιδιά  σε Νηπιαγωγεία, Α΄ και Β΄ Δημοτικού,  κατευθύνσεις και εργαστήρια στη δευτεροβάθμια. Κανένα τμήμα πάνω από 20 παιδιά για τις υπόλοιπες τάξεις.

  • Οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες με βάση τις πραγματικές ανάγκες, όπως σήμερα εκφράζονται με τα χιλιάδες κενά. Σύσταση νέων οργανικών για όσα αντικείμενα- ειδικότητες δεν έχει γίνει έως τώρα. Επαναφορά των ωρών που χάθηκαν τα προηγούμενα χρόνια από την κατάργηση του/της υπεύθυνου/ υπεύθυνης  στο ολοήμερο, την κατάργηση των μαθημάτων κοινωνιολογίας, των εικαστικών, της θεατρικής αγωγής κ.α.

  • Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών/τριών εκπαιδευτικών (εργασιακά, ασφαλιστικά, συνδικαλιστικά κ.α.) .

  • Καμία απόλυση εκπαιδευτικού. Πρόσληψη των αναπληρωτών/ τριών  σε μία φάση πριν από την έναρξη των σχολείων.12μηνες συμβάσεις για όλους τους/τις αναπληρωτές/τριές. Κατάργηση των τρίμηνων συμβάσεων, της πρόσληψης ωρομίσθιων από τις διευθύνσεις και του θεσμού των ΑΜΩ.

  • Μέτρα ουσιαστικής ενίσχυσης της διαβίωσης των αναπληρωτών/τριών συναδέλφων/συναδελφισσών  με δωρεάν μετακίνηση, επίδομα στέγασης, σίτιση κ.α.

  • Κατάργηση του ν. 4589/18 (Γαβρόγλου) και κάθε άλλης διάταξης που ακυρώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό, τεστ δεξιοτήτων και συνέντευξη. Κατάργηση των ποινών για τους συναδέλφους που παραιτούνται. Εδώ και τώρα λύση για τους/τις  απορριφθέντες του παράβολου. Όχι στους κλειστούς πίνακες.

Με το άνοιγμα των σχολείων τα σωματεία και οι Ομοσπονδίες να προχωρήσουν σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις για το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλεία!

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η Πρόεδρος                                                                                       η Γραμματέας

Αγγελονίδη Χριστίνα                                                                                         Ξιφαρά Βάνια

Έγγραφο1

 
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara