Ο καιρος


η ημέρα, η εβδομάδα του έτους

Πρωτοσελιδα εφημεριδων
Who's Online
Έχουμε 5 επισκέπτες συνδεδεμένους
Εργασιακα δικαιωματα Εκπαιδευτικων Π.Ε.
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday159
mod_vvisit_counterYesterday1748
mod_vvisit_counterThis week4226
mod_vvisit_counterLast week8047
mod_vvisit_counterThis month26327
mod_vvisit_counterLast month74054
mod_vvisit_counterAll days1132322

Today: Μαϊ 27, 2015
Μεταφραστης
Λεξικο νεοελληνικης
Αναζητηση στο google
Εφημερευοντα Φαρμακεια
Εφημερευοντα νοσοκομεια
Θεατρα με εκπτωση
Κρατικο Πιστοποιητικο Γλωσσομαθειας

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θουκυδίδης

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ» Αρ. Πρωτ 46  16/6/2014

 

ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ – ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.

 

Συναδέλφισσες. συνάδελφοι

Μόλις ανακοινώθηκαν τα σεμινάρια των Διευθυντών/ντριων Σχολικών Μονάδων για την ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ. Μέσα στα «μαύρα μεσάνυχτα» και στο Σαββατοκύριακο, χωρίς έγγραφη πρόσκληση προς τους διευθυντές και όσο γίνεται πιο «μουλωχτά»…

Στόχος τους να μην προλάβουμε να αντιδράσουμε και να μην ενημερωθούν τα σχολεία.

Εμείς συνεπείς στις αποφάσεις του Συλλόγου και του κλάδου, συνεχίζουμε την αντίσταση στην αξιολόγηση.  Η διοίκηση κι οι επιμορφωτές θα μας βρουν πάλι μπροστά τους.

Οι συνάδελφοι Διευθυντές του Συλλόγου μας «καλούνται» ( με ποιο «νόμιμο» τρόπο άραγε ; ) για να συμμετάσχουν  την  Τετάρτη 18/6/2014 , την Πέμπτη 19/6  και την Παρασκευή 20/6/ στις 8.00 το πρωί στα σεμινάρια επιμόρφωσης για την αξιολόγηση. Στην περιοχή ευθύνης του Συλλόγου μας τα κέντρα που θα γίνουν τα σεμινάρια είναι τα :

  • 6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΛΙΜΟΥ με την κ. Κολλιοπούλου για διευθυντή και διευθύντρια του 6ουκαι 9ου Δ.Σ Αλίμου.(18/6 και 20/6). Από το Δ.Σ θα συντονίζει ο Δ. Μπαγατέλας.
  • 2Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ με την κ. Παπουτσάκη για διευθυντές και διευθύντριες των σχολείων : 1ο -2ο -3ο - 4ο Ελληνικού , 3ο -8ο -11ο Αργυρούπολης, Ειδικό Κωφών και Ειδικό Εγκεφαλοπάθειας Αργυρούπολης (19/6 και 20/6). Από τα μέλη του Δ.Σ θα είναι οι: Γ. Βούρβουλης, ,Σ. Λαμπροπούλου, Κ. Πετρόπουλος. Γ. Ζέλιος
  • 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΛΙΜΟΥ με τον κ. Χατζηδημητρίου για διευθυντές και διευθύντριες των σχολείων 1ο-2ο-3ο-4ο-5ο-7ο- Αλίμου και 1ο-2ο-4ο-5ο-6ο-7ο Αργυρούπολης, (18/6 και 19/6). Από τα μέλη του Δ.Σ θα είναι οι: Κ. Καμαρινού, Κ. Λώλης, Χ.Αγγελονίδη, Π.Σύριγγα

Ο Σύλλογός μας, σε συνεννόηση με τους άλλους Συλλόγους της Δ΄ Αθήνας, ανέλαβε την περιφρούρηση των δύο τελευταίων κέντρων . Στο πρώτο κύρια ευθύνη θα έχει ο Σύλλογος Αγ. Δημητρίου.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου ενεργοποιεί τη 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση της ΔΟΕ για τους Διευθυντές και την 3ωρη στάση εργασίας για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς (αν χρειαστεί).

 

Χαιρετίζουμε όσους συναδέλφους διευθυντές έχουν ήδη ανακοινώσει ότι δε θα πάνε στα σεμινάρια, υπερασπιζόμενοι την αξιοπρέπειά τους και το δημόσιο σχολείο.

Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους να λάβουν μέρος στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί έξω από τα συγκεκριμένα σχολεία, από τις 7.30 το πρωί, με βάση τον καταμερισμό των σχολείων ή όπου θέλει ο καθένας.

Καλούμε τους συλλόγους γονέων και τις Ενώσεις να στηρίξουν την προσπάθεια ακύρωσης των σεμιναρίων αξιολόγησης.

Καλούμε τους συναδέλφους Διευθυντές και διευθύντριες να συνταχθούν με τις αποφάσεις του κλάδου, να στηρίξουν και να συνδράμουν την κινητοποίηση του δικού μας Συλλόγου και των άλλων συλλόγων έξω από τα σχολεία που θα γίνουν τα σεμινάρια, να απέχουν από αυτά, αξιοποιώντας την κάλυψη του Συλλόγου και την απεργιακή κάλυψη της Ομοσπονδίας.

Τέλος καλούμε τους Διευθυντές των σχολείων Αλίμου, Αργυρούπολης και Ελληνικού, το βράδυ της Τρίτης 17 Ιουνίου στις 8 μ.μ στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού, για ενημέρωση.

ds_2014

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ» Αρ. Πρωτ 44  3/6/2014

 

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ (3/6/2014)

Η μαζική προσέλευση των συναδέλφων στη Συνέλευση- που σημειωτέον ήταν η πρώτη χωρίς άδεια στο πλαίσιο του αυταρχισμού και περιορισμού των συνδικαλιστικών μας ελευθεριών- αποτελεί ελπιδοφόρο μήνυμα για την αποφασιστικότητα και μαχητικότητα των εκπαιδευτικών του Συλλόγου μας να αντισταθούν και να αγωνιστούν ενάντια στην Αυτοαξιολόγηση-Αξιολόγηση και την επερχόμενη θύελλα μέτρων που μας ετοιμάζουν. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!

  1. 1. ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ 83ης Γ.Σ ΔΟΕ

-         Το Ν/Σ για την Ειδική Αγωγή ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ! Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν αναβαθμισμένη Ειδική αγωγή. Καμιά επιχειρηματική δράση στο χώρο της Ε.Α-της πρώιμης διάγνωσης, παρέμβασης και αποκατάστασης. Μόνιμοι διορισμοί για την στελέχωση της Ειδικής Αγωγής.

-         Κατάργηση των Ν.4093/2012 (υποπαρ Ζ3) και 4057/13 για τις διώξεις Δημ. Υπαλλήλων (ποινική δίωξη= αυτοδίκαιη αργία) και ΑΠΟΣΥΡΣΗ  της εγκυκλίου Φ277/412/14476/Δ2-19/11/2012  που καταργεί το «τεκμήριο αθωότητας». Να απαγορευτεί η δυνατότητα επιστράτευσης (Πράξη Νομοθ. Περιεχομένου). 

-         Επικαιροποίηση της περυσινής απόφασης για μείωση της συνδρομής.

  1. 2. ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ Η.Δ ΤΗΣ Γ.Σ

-         Καμιά σύμπτυξη-συγχώνευση-κατάργηση σχολείων και τμημάτων. Μαζικοί διορισμοί για την κάλυψη όλων των κενών. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.  

-         15 νήπια-προνήπια ανά νηπιαγωγό και δάσκαλο/λα Α και Β τάξης. 20 μαθητές/τριες ανά δάσκαλο και καθηγητή στις υπόλοιπες τάξεις. Εξασφάλιση ασφαλούς μεταφοράς για όλα τα παιδιά. Κατοχύρωση ωραρίου της Νηπιαγωγού

-         Να μην εφαρμοστεί ο θεσμός της Τράπεζας θεμάτων, οι προαγωγικές εξετάσεις να είναι στην αποκλειστική ευθύνη της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών.

  1. 3. ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΕΙΜΕΝΟ-ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ Α.Ε.Ε

«Οι εκπαιδευτικοί του ………………………… αντιμετωπίζουμε,  στην καθημερινή προσπάθεια για τη  διαπαιδαγώγηση και τη μόρφωση των μαθητών μας, πολλά και οξυμμένα προβλήματα που αφορούν  συνολικά το πλαίσιο λειτουργίας της  εκπαίδευσης.

Είναι προφανές ότι η αξιολόγηση και οι σχετικές διαδικασίες της, π.χ. απαντήσεις σε ερωτηματολόγια, βαθμολόγηση δεικτών κ.λπ., μάλιστα με εντολή (!), δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα στην ανάδειξη και κυρίως στη λύση των προβλημάτων της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.

Για τα προβλήματα του σχολείου και συνολικά της εκπαίδευσης, που είναι αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, καταγεγραμμένα και γνωστά στο Υπουργείο Παιδείας, οι εκπαιδευτικοί είτε ως άτομα είτε ως σύλλογος είτε μέσα από το Σύλλογο, είτε από κοινού με τους γονείς, έχουμε καταθέσει, προφορικά ή γραπτά, τις απόψεις μας και τα αιτήματά μας στη διοίκηση και στο Υπουργείο Παιδείας χωρίς καμία ανταπόκριση.

Κοινή διαπίστωση είναι ότι τα σχολεία λειτουργούν χάρη στο φιλότιμο, στην προσπάθεια και την προσφορά των εκπαιδευτικών που, εκτός από τα διδακτικά καθήκοντα, αναλαμβάνουν και διεκπεραιώνουν πλήθος άλλων εργασιών και δραστηριοτήτων.

Οι εκπαιδευτικοί και ο σύλλογος διδασκόντων θα συνεχίσουν, όπως έκαναν μέχρι τώρα στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, να συμβάλλουν στη λειτουργία του σχολείου και ταυτόχρονα, μέσα από το σωματείο, ν’ αγωνίζονται για ένα σχολείο Δημόσιο Δωρεάν για όλους, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Ο σύλλογος διδασκόντων του ……………………., συνεπής με την προηγούμενη απόφασή του να μην ορίσει ομάδες εργασίας αυτοαξιολόγησης και με βάση τις αποφάσεις Συλλόγου και ΔΟΕ, αποφασίζει, σχετικά με την  «Έκθεση της γενικής εκτίμησης της σχολικής μονάδας», την «Έκθεση αξιολόγησης» και τα «Σχέδια δράσης», ότι  δεν μπορεί να εγκρίνει οποιαδήποτε εισήγηση-έκθεση στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης».

  1. 4. ΨΗΦΙΣΜΑ-ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΥΠ.ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.

«Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράστασή μας στις απολυμένες καθαρίστριες του Υπ. Οικονομικών και στον πολύμηνο αγώνα τους για την αποκατάστασή τους και την επαναπρόσληψή τους. Παρά την δικαίωσή τους απ΄ τα ελληνικά δικαστήρια, οι εργαζόμενες καθαρίστριες παραμένουν σε αγωνιστική κινητοποίηση, διότι η συγκυβέρνηση αρνείται να εφαρμόσει τις αποφάσεις των δικαστηρίων. Θεωρούμε απαράδεκτη την τακτική της κυβέρνησης να κάνει πράξη αυτό που σε δημοκρατικά πολιτεύματα είναι αυτονόητο, την εφαρμογή των διακαστικών αποφάσεων που δικαιώνουν τις καθαρίστριες και απαιτούμε την άμεση επαναπρόσληψή τους».

 

Ο πρόεδρος της Γ. Σ-  Θ. Βαρυτιμιάδης.           Η Γραμματέας της Γ. Σ - Α. Ζαχαριά.

ds_2014

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Καμαρινού Κυριακή (2109824068 / 6976404853)

Λώλης Κωνσταντίνος(2109610234 / 6944395369)                        
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Αργυρούπολη, 28- 05 - 2014
Αρ. Πρωτ.:
43

Προς:    ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

2η Τακτική Γενική Συνέλευση .

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

 

Σας ενημερώνουμε ότι δε δόθηκε ειδική άδεια για την πραγματοποίηση των συνελεύσεων των συλλόγων.

‘Ετσι, η 2η Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας θα γίνει την Τρίτη,3 Ιουνίου, στις 6.30 μ. μ., στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αργυρούπολης (Ολυμπίας 5).

Εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων δεν πραγματοποιούνται φέτος.

 

Θέματα Ημερήσιας Διάταξης:

 

6.30μμ-7.00 μμ :     Έναρξη - Εκλογή Προεδρείου

7.00μμ-9 μμ :  Τοποθετήσεις -προτάσεις μελών του συλλόγου επί των θεμάτων της Η.Δ. της 83ης Γ.Σ. της ΔΟΕ

9.00μμ-9.30μμ : ψηφοφορίες- ψηφίσματα

Σας καλούμε να πάρετε μαζικά μέρος στη Γ.Σ και να δώσετε  με τη συμμετοχή σας την απάντηση στην απόπειρα περιστολής των συνδικαλιστικών ελευθεριών και δικαιωμάτων. Να συμβάλλετε με τις θέσεις και τις προτάσεις σας στη διαμόρφωση του πλαισίου των διεκδικήσεων και των αγώνων που πρέπει αναπτυχθούν , ώστε να αποτραπούν τα σχέδια των κυβερνήσεων και Ε.Ε για το χτύπημα των εργασιακών μας δικαιωμάτων και την προώθηση του «νέου σχολείου».

ds_2014

 

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Καμαρινού Κυριακή (2109824068 / 6976404853)

Λώλης Κωνσταντίνος(2109610234 / 6944395369)                        
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Αργυρούπολη, 18- 05 - 2014
Αρ. Πρωτ.: 42

Προς:    ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,

Διανύουμε έναν μήνα πυκνό  σε γεγονότα τόσο λόγω των εκλογών, όσο και των εξελίξεων στο χώρο τις εκπαίδευσης και ας γίνεται προσπάθεια να «περάσει» ένα κλίμα εφησυχασμόυ και χαλαρότητας. Οι αναδιαρθρώσεις και η εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς!

  • Το προωθούμενο Ν/Σ για την Ειδική Αγωγή συρρικνώνει ακόμα περισσότερο τις δομές της Ειδικής Αγωγής, προωθώντας κλείσιμο ειδικών σχολείων, μειώσειςοργανικών στα τμήματα ένταξης , αφού θα λειτουργούν βάσει δυνατότητας ένταξής τους σε επιχορηγούμενα από την Ε.Ε προγράμματα με ημερομηνία λήξης, καθώς  και μειώσεις θέσεων παράλληλης στήριξης. Ταυτόχρονα, ενισχύει την επιχειρηματική δράση κι έτσι φορτώνει στη λαϊκή οικογένεια το κόστος για τις ανάγκες της εκπαίδευσης και αποκατάστασης του παιδιού με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες.

 

  • Συγχωνέυσεις σχολείων και Νηπιαγωγείων. Μετά τα 2000 σχολεία του 2010,που καταργήθηκαν ενδιάμεσα, προχωρά και πάλι σε μαζικές μεταβολές σχολείων, στοιβάζοντας τα παιδιά σε 28-30άρια τμήματα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μόρφωση και τη ζωή τους στο σχολείο.  Στην  Πρωτοβάθμια,συγχωνεύονται 128 δημοτικά και 74 νηπιαγωγεία, καταργούνται 15 δημοτικά σχολεία και 30 νηπιαγωγεία και ιδρύονται έξι νέα δημοτικά και έντεκα νηπιαγωγεία.Η νέα αντιεκπαιδευτική επίθεση στοχεύει στην παραπέρα προώθηση του νέου νηπιαγωγείου-σχολείου-γυμνασίου-λυκείου, που χρειάζεται πολυδύναμες σχολικές μονάδες για να μπορεί να εφαρμόσει το νέο πρόγραμμα, όπου ο μαθητής θα έχει τη δική του διαδρομή στη μάθηση, να προσελκύσει χορηγούς και γενικά να λειτουργήσει το σχολείο ως αυτόνομη σχολική μονάδα, με ευθύνη στα οικονομικά της, στο πρόγραμμά της, άρα και με διαφοροποιημένο σε σχέση με το διπλανό σχολείο πρόγραμμα! Για όλα αυτά θα αξιολογείται και θα κατηγοριοποιούνται σχολεία, εκπαιδευτικοί και μαθητές! Ταυτόχρονα, ανοίγει περαιτέρω ο δρόμος για απολύσεις-διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών με πρόσχημα πάντα, πως όταν δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας, μονιμότητα δεν υφίσταται.

 

 

  • Υλοποίηση Αυτοαξιολόγησης. Αυξάνονται ολοένα στα σχολεία οι πιέσεις για τη λειτουργία των ομάδων εργασίας. Θέλουν – αφού μας έβαλαν με το ζόρι στις ομάδες – τώρα να μας βάλουν να βγάλουμε απ΄ αυτές τα συμπεράσματα που αυτοί θέλουν.

 

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,

Βρισκόμαστε στη φάση που θα πρέπει να  δώσουμε τη μάχη για να μην υλοποιηθεί στην πράξη, να  ακυρωθεί η αυτοξιολόγηση – αξιολόγηση, όπως έχει γίνει με τόσα άλλα νομοθετήματα.

Προχωράμε συλλογικά και συντονισμένα.

 

Όσον αφορά στις ομάδες εργασίας:

  • Ø Καταθέτουμε τη δήλωση διαφωνίας με τις ομάδες εργασίας (αν και όπου δεν τις έχουμε καταθέσει ακόμα) και ενημερώνουμε τον/την υπέυθυνο/η συνδικαλιστικό/η αντιπρόσωπο του Δ.Σ.
  • Ø Κάθε φορά που καλείται να συνεδριάσει η ομάδα εργασίας , συμμετέχουμε στη στάση εργασίας που έχει κηρύξει η Δ.Ο.Ε., ώστε να καλύπτονται οι εκπαιδευτικοί και να μη συμμετέχουν στις συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας, όταν καλούνται σ’αυτές.
  • Ø Δεν πραγματοποιείται καμιά συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, πλην της τελευταίας. Ο Δ/ντής ή η Δ/ντρια της σχολικής μονάδας δεν εμπλέκονται μέχρι τότε στη διαδικασία, δεν επικουρούν ούτε ελέγχουν τη λειτουργία των ομάδων εργασίας. Δεν έχουν τέτοιο ρόλο.
  • Ø Δεν εμπλέκουμε «συμβουλευτικά» τις Σχολικές Συμβούλους.
  • Ø Δεν πάμε πουθενά εκτός του ωραρίου εργασίας μας. Κανένας δεν μπορεί να μας υποχρεώσει σε κάτι τέτοιο.
  • Ø Στη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων καταθέτουμε μια συνολική τοποθέτηση του συλλόγου για την ουσία της αυτοαξιολόγησης. Δεν πρέπει να μπούμε στη λογική συζήτησης των δεικτών, ακόμη και αν καταλήγουμε σε κριτικές επισημάνσεις. Η τοποθέτηση για τους δείκτες αποτελεί υπαναχώρηση και νομοποιεί την όλη διαδικασία, στην οποία μέχρι τώρα αντισταθήκαμε!  Επισυνάπτουμε παρακάτω την πρόταση κειμένου του Δ.Σ , ως βάση, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τις ομάδες εργασίας.

 

Όσον αφορά στους επίδοξους αξιολογητές και τα σεμινάριά τους

  • Καλούμε τους διευθυντές να μην πάνε στα σεμινάρια της αξιολόγησης.
  • Κηρύσσουμε στάση εργασίας τη μέρα που είναι το σεμινάριό τους και συγκέντρωση απ΄ έξω για το μπλοκάρισμά του.

ds_2014

Κείμενο συνολικής τοποθέτησης ενάντια στην αξιολόγηση.

Ο Σύλλογος διδασκόντων του ………………….   καταλήγει  στην παρακάτω απόφαση σε σχέση με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Η αυτοαξιολόγηση, όπως και ολόκληρο το ως τώρα νομοθετικό πλαίσιο, αναδεικνύει τη σχολική μονάδα ως αυτόνομη, ως κύριο δηλαδή φορέα προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου, με ευθύνη στα οικονομικά της και στο πρόγραμμα λειτουργία της, πράγμα που οδηγεί στη διαφοροποίηση και κατηγοριοποίηση σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών.

Η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, με βάση τους δείκτες και τα κριτήρια που θέτει, επικεντρώνεται  στην αξιολόγηση του σχολείου  με βάση  κυρίως τις επιδόσεις και τη διαρροή των μαθητών («επιτεύγματα και πρόοδος μαθητών», «διαρροή και φοίτηση», «ατομική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών»...), πράγμα που είναι για μας ηθικά και παιδαγωγικά ανεπίτρεπτο.

Αυτή η διαδικασία θα βαθύνει ακόμα περισσότερο την κατηγοριοποίηση και ταξική διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων. Θα βρουν έδαφος να αναπτυχθούν κι άλλο αντιδραστικές «ρατσιστικές » αντιλήψεις για τη δήθεν «κληρονομική αμορφωσιά των παιδιών των εργατών, των φτωχών λαϊκών οικογενειών, των μεταναστών και των μειονοτήτων», με στόχο να εγκαταλείψουν πρόωρα το σχολείο, να στραφούν στην ψευτοκατάρτιση και  να γίνουν «οι σκλάβοι του 21ου αιώνα»  στο βωμό των επιχειρηματικών κερδών.

Ζητούν από μας τους εκπαιδευτικούς να γίνουμε συνένοχοι στην εγκατάλειψη του σχολείου από τα «παιδιά  μας» στην πιο κρίσιμη ηλικία, αντί να συμβάλλουμε στη διαμόρφωση ανθρώπων με ολοκληρωμένη προσωπικότητα, που θα αναπτύσσουν  κριτική ικανότητα, να μπορούν να εξηγούν την πραγματικότητα ώστε να παρεμβαίνουν σ΄ αυτή και να την αλλάζουν.

Επιδίωξη της διαδικασίας αυτής είναι να μετατραπούμε ταυτόχρονα σε «ντίλερ» των επιχειρήσεων, να είμαστε εμείς που ανάλογα με τα στοιχεία που θα δίνουμε, θα προσελκύουμε χορηγούς που θα πουλούν την πραμάτεια τους.

Δεν μπορούμε να δεχτούμε το σπάσιμο του ενιαίου αναλυτικού προγράμματος, με προγράμματα που θα καταρτίζονται από την κάθε σχολική μονάδα ανάλογα με τις διαθέσεις και τα συμφέροντα των παραπάνω φορέων. Μ΄ αυτό τον τρόπο η σχολική μονάδα, αυτόνομη – διαφοροποιημένη – ανταγωνιστική, θα έχει ευθύνη και υποχρέωση για τα οικονομικά της, για την επιλογή αναλυτικών και διδακτικών προγραμμάτων, βιβλίων και εκπαιδευτικών. Η συντήρηση ή η ανάπτυξή της θα συναρτάται άμεσα από τη «ζήτηση» των εκπαιδευτικών «προϊόντων» της, ενώ θα πρέπει να είναι ευαίσθητη στις απαιτήσεις των «πελατών» της. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα ερωτήματα που ζητούνται να απαντήσουμε του τύπου «Το σχολείο αναλαμβάνει δράσεις με φορείς της τοπικής κοινωνίας;» δηλαδή με επιχειρήσεις, επιμελητήρια, ΜΚΟ, κλπ, θέση που τεκμηριώνεται και από τις κατευθύνσεις που έχουν δοθεί  στα πρότυπα σχολεία, όπου ήδη εφαρμόζεται η αξιολόγηση.

Την παραπάνω κατάσταση συμπληρώνει η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού που προωθείται με βάση το ΠΔ 152/2013. Τα κριτήρια με βάση τα οποία θα αξιολογείται θετικά ο εκπαιδευτικός είναι το κατά πόσον στηρίζει και υλοποιεί ευρωπαϊκά προγράμματα τύπου «επιχειρηματικότητα», «ευρωπαϊκή μνήμη», αν προωθεί αντιδραστικές παιδαγωγικές αντιλήψεις στο όνομα της καινοτομίας, αν συνδράμει στην σύνδεση της σχολικής μονάδας με τους χορηγούς και τις ανάγκες των επιχειρήσεων,  αν ανοίγει δρόμους  για αντικατάσταση της γνώσης με τις δεξιότητες και σε τελική ανάλυση, μέσω της λεγόμενης «διαθεματικότητας», της μόρφωσης με την πληροφορία.

Όλες οι παραπάνω αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις, που συνθέτουν την δομή και τη λειτουργία του «νέου σχολείου» αποτελούν κεντρικές κατευθύνσεις της ΕΕ και προωθούνται σε όλες τις χώρες μέλη της.  Η πείρα από τις χώρες που εφαρμόζονται δείχνει ότι οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο κλείσιμο σχολείων, πράγμα που έχει άμεσες επιπτώσεις στη μόρφωση των παιδιών, στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, σε απολύσεις, στην κατάργηση της σταθερής και μόνιμης δουλειάς.  Ένα τέτοιο σχολείο μπορούν να υπηρετήσουν  αλλοτριωμένοι, σκυφτοί και φοβισμένοι εκπαιδευτικοί.

Κομβικό ρόλο σ΄ αυτή τη διαδικασία ήδη παίζουν τα διάφορα στελέχη της εκπαίδευσης, που πότε με το μαστίγιο του φόβου, στοχεύουν στην υποταγή του κρατικού υπαλλήλου, και πότε με το καρότο της αναβάθμισης τάχα του εκπαιδευτικού και του παιδαγωγικού του έργου προσπαθούν να επιταχύνουν την εφαρμογή τους.

Για όλους τους παραπάνω λόγους δεν μπαίνουμε στη διαδικασία συζήτησης των  δεικτών των ομάδων  και τοποθετούμαστε γενικά στο ζήτημα της αξιολόγησης.  Δεν νομιμοποιούμε με τη στάση μας τη λογική  που μας θέλει συνενόχους στο πέρασμα της αντιεκπαιδευτικής θύελλας.

Τελευταία Ενημέρωση (Δευτέρα, 02 Ιούνιος 2014 13:25)

 


Τελευταία Ενημέρωση (Τετάρτη, 30 Απρίλιος 2014 15:05)

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Καμαρινού Κυριακή (2109824068 / 6976404853)

Λώλης Κωνσταντίνος(2109610234 / 6944395369)                        
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Αρ. Πρωτ :37  11/4/2014

 

 

Καμιά Δικαστική απόφαση δεν μπορεί να αμαυρώσει τον ηρωικό αγώνα των εργατών της Ελληνικής Χαλυβουργίας

Το Δ.Σ. του Συλλόγου «Ο Θουκυδίδης» καταγγέλλει την δικαστική απόφαση που καταδίκασε 24 αγωνιστές Χαλυβουργούς σε ποινές φυλάκισης από 21 έως 23 μήνες. Η απόφαση αυτή είναι άδικη, στρέφεται ενάντια στο δικαίωμα της απεργίας και έχει στόχο την τρομοκράτηση των εργαζομένων και της νεολαίας της χώρας και την καταστολή των εργατικών και λαϊκών αγώνων.

Η δικαιοσύνη έδειξε το ταξικό της χαρακτήρα, έδειξε δηλαδή ότι στηρίζει τα συμφέροντα των μεγαλοβιομηχάνων, των αφεντικών της κυβέρνησης, της ΕΕ. σε βάρος των αγωνιζόμενων εργατών. Θέλει να δείξει με την απόφαση της ότι όποιος συγκρούεται με τους μηχανισμούς της εργοδοσίας και του κράτους πρέπει να τιμωρείται παραδειγματικά. Η προσπάθεια τους όμως θα πέσει στο κενό.

Ο αγώνας των Χαλυβουργών ξεπέρασε τις πύλες του εργοστασίου, έγινε υπόθεση όλων των εργατών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε κάθε χώρο δουλειάς, σε κάθε γειτονιά, σε κάθε πόλη και χωριό. Από την πρώτη στιγμή αυτός ο αγώνας στηρίχθηκε με ψηφίσματα και αποφάσεις συνδικάτων, σωματείων, ομοσπονδιών, συλλόγων γυναικών, λαϊκών επιτροπών, επιτροπών ανέργων, μαθητικών και σπουδαστικών συμβουλίων και δεκάδων ΕΛΜΕ και συλλόγων Α/θμιας σε όλη τη χώρα.

Αυτός ο μεγαλειώδης αγώνας δε λερώνεται, δε μπορεί να υπερνικηθεί από καμιά δικαστική απόφαση.

Η τρομοκρατία της κυβέρνησης, των δικαστηρίων, των κατασταλτικών μηχανισμών δεν μας φοβίζει. Μας πεισμώνει για να δυναμώσουμε τους αγώνες μας για τις σύγχρονες ανάγκες μας.

Χρέος δικό μάς είναι να εμπνεύσουμε τους μαθητές μας με το αγωνιστικό παράδειγμα των Χαλυβουργών, να αναδείξουμε την ανάγκη της οργανωμένης πάλης, της ενότητας και της αλληλεγγύης όπως αναδείχθηκε, να τους μάθουμε ότι η ζωή τους και το μέλλον τους θα κριθεί στους ταξικούς αγώνες.

ds_2014

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Καμαρινού Κυριακή (2109824068 / 6976404853)

Λώλης Κωνσταντίνος(2109610234 / 6944395369)                        
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Αργυρούπολη, 31- 03 - 2014
Αρ. Πρωτ.: 34

Προς:    ΜΕΛΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΔΟΕ

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Τη Δευτέρα, 31/3, πραγματοποιήθηκε η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας, σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις για την επιβολή της λεγόμενης Αυτοαξιολόγησης.

Η συνέλευση ήταν από τις μαζικότερες των τελευταίων ετών! Η ενημέρωση και ο προβληματισμός που αναπτύχθηκε αφορούσε ολόκληρο το φάσμα τις επιβολής των αναδιαρθρώσεων της Δημόσιας Διοίκησης, μέρος των οποίων αποτελούν  η εφαρμογή του «Νέου Σχολείου» και η Αξιολόγηση . Μετά τη συζήτηση, τα βήματα που καλούμαστε και πάλι να κάνουμε

ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ είναι:

  • Οι Σύλλογοι Διδασκόντων οι οποίοι δεν έχουν κάνει ακόμη συνεδρίαση που να καταλήγει στο Πρακτικό μη αποδοχής, να το κάνουν άμεσα. ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΟ Δ.Σ. ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΘΕΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ!
  • Οι διευθυντές των σχολείων να μην προχωρήσουν ακόμη σε καμιά διαδικασία ανάθεσης, μέχρι το τέλος της εβδομάδας και νέες ανακοινώσεις από τη ΔΟΕ. ΠΡΟΣΟΧΗ-η ανάθεση είναι αναγκαστική πράξη, δεν αφορά Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων!!!
  • ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ,ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ.
  • την Παρασκευή, 4 Απριλίου και συγκεντρωνόμαστε στις 12.00΄στο Υπουργείο. Για τη μεταφορά ο Σύλλογος θα βάλει λεωφορείο, το οποίο θα ξεκινήσει από το Δημαρχείο Αργυρούπολης στις 11.30 π.μ.
  • την Τετάρτη, 9 Απριλίου, στην Πανεργατική/πανϋπαλληλική  ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ
  • ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΙΣ 4/4 - 5/4- 6/4.

ds_2014

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ 

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Καμαρινού Κυριακή (2109824068 / 6976404853)

Λώλης Κωνσταντίνος(2109610234 / 6944395369)                        
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Αρ. Πρωτ :34- 27/3/2014

Προς: τους  συναδέλφους

Έκτακτη Γ.Σ του Συλλόγου,

ΔΕΥΤΕΡΑ, 31-03-2014,

στο 6ο Δ.Σ Αργυρούπολης(Κυκλάδων 7),

στις 7.30 μ.μ

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, μετά τη νέα δεσποτική εγκύκλιο του Υπουργείου καλούμε έκτακτη ΓΣ τη Δευτέρα, 31/3 για να συζητήσουμε τις σοβαρές εξελίξεις και να πάρουμε τις αποφάσεις για τη δράση μας. Στο διάστημα αυτό το Δ.Σ καλεί

  • Τους Συλλόγους διδασκόντων  να ολοκληρώσουν τη σύνταξη των πρακτικών με τα οποία να δηλώνουν ότι δε συγκροτούν ομάδες εργασίας. Σας ενημερώνουμε ότι έχουν συνεδριάσει τα περισσότερα Δημοτικά του Συλλόγου μας και έχουν πάρει απόφαση με την οποία δε συγκροτούν τις ομάδες εργασίας. Οι αποφάσεις πρέπει να καταγραφούν άμεσα.
  • Τους  διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην προχωρήσουν σε καμιά ενέργεια ανάθεσης πριν από τις 4/4 , ώστε ο κλάδος να πάρει συλλογικές αποφάσεις για τις δράσεις και η απάντησή μας να είναι ενιαία και μαζική
  • Υπενθυμίζουμε ότι μπλοκάρουμε τα σεμινάρια στελεχών στο Υπουργείο Παιδείας της Παρασκευή 28/3,  του Σαββάτου 29/3, και της Κυριακής 30/3.

ds_2014

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ - ΑΛΙΜΟΥ- ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ

«Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ»
Κυκλάδων 7, Αργυρούπολη

Πληροφ.: Καμαρινού Κυριακή (2109824068 / 6976404853)

Λώλης Κωνσταντίνος(2109610234 / 6944395369)                        
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. Αρ. Πρωτ :33  26/3/2014

 

Προς: τους  συναδέλφους

ΘΕΜΑ: ΜΕ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΤΟ

«ΝΕΟ» ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!!

 

Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητές συναδέλφισσες,

μετά και από την τελευταία διευκρινιστική  εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη

1) σύγκλησης του Συλλόγου Διδασκόντων στα σχολεία, όπου δεν έχει γίνει,  για την ΑΕΕ και

2) συμπλήρωσης του Πρακτικού, σύμφωνα με τα υποδείγματα που σας έχουμε στείλει (Συλλόγου ή ΔΟΕ),για να εκφραστεί σαφώς η άρνηση των συναδέλφων στην εθελοντική συγκρότηση ομάδων εργασίας.

 

Αυτό πρέπει να γίνει άμεσα ,αφού το χρονοδιάγραμμα της β’ φάσης (ανάθεση από τους διευθυντές μέχρι τις 4 Απριλίου), όπως ορίζεται  από την εγκύκλιο ,προϋποθέτει συνεδρίαση- όπου οι σύλλογοι δεν έχουν συνεδριάσει.

 

Περιμένουμε εξ’ άλλου τη συνεδρίαση της ΔΟΕ και του Συλλόγου μας για τις επόμενες κινήσεις μας.

 

Συνεχίζουμε συγκροτημένα, συλλογικά ,ψύχραιμα και αποφασιστικά.

ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ(μωρέ κλεφτόπουλα) !!!

ds_2014

 


 
ankara escort ankara escort bayan escort ankara escort bayan ankara ankara escort escort ankara